Koordynator ds. dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019 poz. 1696 i Dz.U. z 2020 poz. 1062) w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów opieki Długoterminowej w Augustowie został powołany Koordynator do spraw dostępności.
Funkcję pełni – Katarzyna Zielińska
e-mail: sekretariat@spzzod.augustow.pl
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez SPZZOD w Augustowie,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez SPZZOD w Augustowie,
- monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Istnieje możliwość zgłaszania uwag, opinii i sugestii przez osoby ze szczególnymi potrzebami, a także ich rodziny i opiekunów dotyczących problemów natury architektonicznej, technicznej, cyfrowej, czy też informacyjno-komunikacyjnej z jakimi zmagają się oni podczas kontaktów z placówką Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Augustowie.
W załączeniu znajduje się Zarządzenie Dyrektora oraz plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.